2017. január 8., vasárnap

Sajtkeksz

Szilveszterre készült, mert a közeli játszótéren buli volt és tüzijáték, Ábelnek ezt vittem rágcsálnivalónak. Szilveszter előtt amúgy is tele volt az internet mindenféle sós rágcsával, többet elmentettem, de végül erre esett a választásom. Nagyon finom kis keksz lett, etette magát, és viszonylag egyszerű is volt elkészíteni.



Hozzávalók:
125 g Nutri free mix per Pane
125 g Nutri free Dolci
200 g vaj
150 g edami sajt
2 tojás sárgája

A liszteket tálba mértem, hozzáreszeltem a sajtot és elkevertem a kezemmel. a puha vajat hozzátettem és a tojássárgájákkal együtt tésztává gyúrtam. Hűtőbe tettem pihenni fél órára. Mikor kivettem négy részre osztottam és kb. 10x25 cm-s téglalapot nyújtottam belőle, félbevágtam, majd a két fél téglalapot háromszögekre vágtam. Egy tollbetéttel szúrtam lyukakat bele, mert nem volt itthon szívószál és egyéb alkalmatosságot nem találtam. Előmelegítettem a sütőt 180 fokra és a sütőpapíros tepsire rakott kekszeket betettem 20 percre. Ropogósak, omlósak, forrón törékenyek voltak. 

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...