2016. július 8., péntek

Kapros rántott cukkini szeletek (IR barát)

Ez sem a szépségéről lesz híres, de ha elhiszitek, amit mondok, akkor biztosra vehetitek, hogy nagyon finom étel lett. Vrábel Kriszta második 160 g ch-s szakácskönyvéből vettem a receptet, sokat nem is variáltam rajta. 



Hozzávalók:
2 kicsike saláta cukkini
1 csokor kapor
4 evk durum liszt (kb. 50g)
2 tojás
kb. 1,5 dl víz
só, fokhagyma granulátum

A cukkinikat hosszában vékonyan felszeleteltem, megsóztam, megszórtam őket fokhagyma granulátummal és az apróra vágott friss kaporral. Hagytam fél órát pihenni. Papírtörlőre szedtem a szeleteket és picit leitattam. A tojásokat összekevertem a durumliszttel és annyi hideg vízzel, amivel egy mártás sűrűségű kencét kaptam. Kókuszolajat hevíttettem egy serpenyőben, k. 1 ujjnyit és a cukkini szeleteket megmártva a kencében a forró olajban megsütöttem őket. Mikor barnul a bunda, fordítható, kiszedhető. A bundája nagyon finom ropogós lett. A kapor nagy része végül a kencében landolt és úgy sült rá a cukkinira, de nagyon lehetett érezni, aminek én örültem mert igazi kaporfan vagyok :)

A Facebook-on itt tudtok csatlakozni hozzám. 

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...