2016. április 21., csütörtök

Gluténmentes palacsinta pudingporból (cukormentes, gluténmentes)

Több helyen is olvastam, de végül nem tudtam tartani magam a recepthez. Egyszerű volt a tésztával dolgozni, bár sokkal hígabbnak látszott, mint a szokásos, a palacsinta nem lett híg, testes volt, finom és szépen meg lehetett fordítani. Természetesen a jó palacsintához kell a jó palacsintasütő is, nekem tefal van, jó régi, de szuperül működik.



Hozzávalók:
3 dl tej
2 csomag főzős pudingpor (gm, amilyet szeretnénk)
3 tojás
1 evk édesítő
1 evk olaj a tésztába és +1 a palacsintasütőbe az első palacsinta előtt

A hozzávalókat összekeverjük, én a pudingport először kevés tejjel elkevertem, majd a többi tej és a tojás jött. Fél merőkanálnyi adag kellett egy 25 cm átmérőjű palacsintához. Ne ijedjetek meg, ha hígnak tűnik a massza, így jó, kicsit fura is volt, mert nem tapadt rögtön a sütőbe, hanem többször körbe kellett folyatni, míg kijött a kerek palacsinta forma, de a végén jó vastagságú lett. Én 12 fokozatú tűzhelyen 8-ason sütöttem, szóval nem szabad a legmagasabb lángon. Ebből az adagból nekem 9 db palacsintám lett.

4 megjegyzés:

Acsa írta...

Megsütötte! Nagyon finom!

Bokor Boglárka írta...

Örülök, Acsa! :)

Unknown írta...

Finom lett,köszönöm :)

Névtelen írta...

Undorító! Ki ne próbáljátok ! Tojásrántotta édesen....ment a kukába...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...