2015. március 5., csütörtök

Megyes-túrós sütemény (IR barát, cukormentes)

Hirtelen felindulásból elkövetett sütemény. Nagyon ettem volna valami meggyeset. Mivel az egész adagban 40 g ch van, ebből vacsorára is ehettem, és nagyon finom volt. Az egész családnak ízlett (sajnos, mert nekem így nem maradt mára, csak néhány kocka a kávéhoz:)) Nálam most nem gluténmentesen készült (nem gm zabpehelylisztet tettem bele), mert a gyerekem, aki diétázik életében nem ette meg a meggyet, de aki tudja és szeretné, természetesen gluténmentes verzióban is elkészítheti.

Hozzávalók:
250 g túró
2 tojás
1 kis doboz tejföl
1 evk negyedannyi édesítő
3 evk kókuszreszelék
1 csapott evk kókuszliszt (helyettesíthető zabpehelyliszttel)
2 evk zabpehelyliszt
kb. 20 dkg mirelit meggy, vagy cukormentes meggybefőtt

A meggy kivételével mindent egy tálban összekevertem, egy 20x30-as kis tepsibe öntöttem, ezért csak kb. 2 ujjnyi volt a massza a tepsiben. A tetejére szórtam a meggyet és kicsit belenyomkodtam. Soook meggyet tettem bele, mert én úgy szeretem. :)
Én most befőtt meggyet használtam, alaposan lecsöpögtetve, ha mirelitet használsz, lehet a túróba egy evőkanállal több zabpehelylisztet tenni, mert talán a meggy több levet ereszt, akkor 7 g-al változik a ch tartalma is.



Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...