2014. október 9., csütörtök

Gluténmentes cukkinis palacsinta

Bizarrnak tűnt elsőre, de gondoltam mit veszíthetek, ha kipróbálom. A receptet itt találtam. Picit más arányokkal dolgoztam és nekem kellett bele a víz.


Hozzávalók:
2 db tojás
1 kicsi cukkini (salátacukkini)
1 kk eritrit
1 evk nyílgyökérliszt
1 dl víz

A tojásokat felverjük, a cukkinit lereszeljük a reszelő legkisebb részén, majd állni hagyjuk fél órát és kifacsarjuk, így tesszük a tojásba, hozzátesszük az eritritet, a nyílgyökérport és kb. 1 dl vizet. Ha nagyon híg lenne, mehet bele még egy evk nyílgyökérpor, de a tészta sokkal hígabb amúgy is, mint a normál palacsinta tészta. A kész palacsinták is lágyak lesznek. Kókuszolajjal kikent palacsintasütőben szép kerek palacsintákat sütünk. Én szilvaszósszal ettem, de egyet megkóstoltam kakaóval is, úgy is finom volt.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...