2012. december 30., vasárnap

Nutellás piskóta tekercs gluténmentesen

Egy gluténmentes gyorsan elkészülő finomság, amely valamilyen, számomra rejtélyes oknál fogva a gyerekek (és a férjem) körében is nagy siker. Ahogy már korábban írtam, nem szeretem a piskóta tekercset, mert szerintem kicsit nyögve nyelős, csak akkor jó, mikor már összeért a lekvárral. Ez a tészta mindenki szerint jobb volt mint a normál liszttel készülő. Puha volt, rugalmas, csak úgy etette magát. Semmilyen faxnit nem vittem az elkészítésébe, egyszerűen készítettem egy piskótát és megkentem Nutellával. 


Hozzávalók:
4 tojás szétválasztva
2 evk xilit
4 evk Naturbit gluténmentes liszt
4 evk nutella
kb. 1 dcl tejszín

A tojások sárgáját kikeverjük a xilittel, a tojások fehérjét felverjük. A sárgáját lazán a fehérjehabba keverjük, rászitáljuk a lisztet és óvatosan beleforgatjuk.
30x30-as tepsiben (sütőpapíron) .180 fokon 10-15 percig sütjük. Rögtön egy picit nedves konyharuhára fordítjuk, lehúzzuk a hátáról a sütőpapírt és felgöngyöljük, majd megvárjuk míg kihűl. 
Kigöngyöljük, megkenjük a tejszínnel lazított Nutellával és felgöngyöljük. Innentől szeletelhető.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...