2012. augusztus 28., kedd

Túró jégkrém egyszerűen

Jönnek a meleg napok, ezért is most teszem fel. Egy egészen egyszerű jégkrémrecept, amely Memi blogjáról származik, ahonnan már jónéhány receptet kipróbáltam és amellett, hogy sohase csalódtam, mindig megtartásra és a családi recepttárba méltó recepteket ismerhettem meg. Ez is ilyen. A fiuknak nagyon ízlett, a férjem szerint túró ízű (nem tudom egyébként mit várt) és nem túl édes. Nem annyira krémes, mint a bolti, de nem is ezt vártuk, én nagyon örültem, hogy a fiuk másnap is követelték és a készítésében is aktívan részt vettek (lehet, hogy ezért is ízlett nekik annyira?). Egyébként tényleg, a formák segítségével egy gyerek is el tudja készíteni, a betöltésen kívül alig van munka vele. A formákat az IKEÁ-ban vettem nagyon olcsón.
Szóval egy hideg, édes nyalánkság tartósítószermentesen és egyszerűen.


Hozzávalók:
25 dkg túró
2 dcl habtejszín
ízlész szerint xilit (nálam három evk)
vanília
kakaópor instant (ezt csak úgy beletettem, kipróbálás végett)

Mindent a kakaópor kivételével tálba teszünk és összeturmixolunk. Belszórjuk a kakaót, elkeverjük és a formákba adagoljuk. 4 óra alatt kifagy. Kicsit lyukasak lettek, mert a formákba kanalazást még gyakorolnom kell. :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...